Evolutie in beeldschermen

In deze laatste aflevering met nieuws van het printed electronics event “IDTechEx” focussen we op displaytechnologie. Beeldschermen zijn een essentieel onderdeel in de grafische communicatieketen en verdienen de nodige aandacht: Wat zijn de mogelijkheden en welke ontwikkelingen kunnen we verwachten? Dunner, lichter, meer robuust Een eerste duidelijke trend is de productie van dunnere, lichtere en Verder lezen

Laat u inspireren door de transformatie van print!

Een creatieve benadering met betrekking tot media en de afwerkingsmogelijkheden kunnen u helpen de perceptie van de print afnemers te veranderen ten aanzien van de mogelijkheden in de print wereld. De tastbare kwaliteiten zijn een fundamenteel deel van wat printen zo uniek maakt. Deze verbeteren met een speciale afwerking die de boodschap benadrukt kan de Verder lezen

#SPICYtalks18 7-9 maart, 2018 – ontdek de market shift en hoe die ook in uw voordeel kan werken.

CHILI publish organiseert jaarlijks een community immersie-event om klanten, prospecten, partners, pers en influencers onder te dompelen in de nieuwste mogelijkheden met online document editing. De 2018 editie van SPICY talks staat volledig in het teken van “the market shift”. Hoe beweegt de markt, waarnaartoe en hoe kan iedereen op de kar springen? Wat dacht u van Verder lezen

Vacature R&D test assistant – software

Xeikon Manufacturing (Lier) ontwikkelt, produceert en verkoopt hoge kwaliteit digitale kleurendruksystemen. Xeikon is uitgegroeid tot de top in de grafische wereld en ziet zijn producten ingezet voor een brede waaier aan industriële en commerciële druktoepassingen, zoals commercieel drukwerk, gepersonaliseerd en variabel printen, verpakkingen en etiketten. Xeikon maakt sinds eind 2015 deel uit van de Flint Verder lezen

De perfecte logokleuren!

Een goede specificatie en toepassing van logokleuren zijn van elementair belang in de professionele uitstraling van een brand. Associate Professor Michael Abildgaard Pedersen van de Danish School of Media and Journalism heeft hierover 2 interessante studies gepubliceerd. In een eerste studie stelde hij de gebrekkige kleurspecificaties in designergidsen aan de kaak. Dit werd ook binnen Verder lezen

Baas over eigen brievenbus

Persoonlijke direct mail heeft een interessante uitzonderingpositie (namelijk: ‘opt out’) veroverd binnen de Europese privacywetgeving. Tegelijkertijd komt in Nederland een andere beweging op gang: ongeadresseerd reclamedrukwerk vereist daar straks juist een ‘opt in’-sticker op de brievenbus. Komend jaar treedt in mei de handhaving van de General Data Protection Regulation (GDPR) in werking. Deze Europese privacywetgeving Verder lezen