Sign & Print Expo in Gorinchem

Op de vakbeurs Sign & Print Expo in Gorinchem in maart draaide het naast machines ook om kennisoverdracht en beleving. Er zit muziek in de nieuwe formule. De grafische industrie in Nederland heeft twee gezichten. Enerzijds tobt de branche wat af. Kijk alleen maar naar het nieuws van de afgelopen week: de aardschok van het Verder lezen

Production Digital Printing Market Trends and Forecast

VIGC heeft voor 2019 een samenwerking afgesloten met het gerenommeerde onderzoeksbureau Keypoint Intelligence/Infotrends (VS). Zij zijn een wereldspeler met uitgebreide analytische kennis over de grafische industrie. VIGC gaat voor 4 verschillende domeinen informatie met haar leden kunnen delen. Naast trends en tendensen zal er ook heel wat cijfermateriaal gratis beschikbaar worden gesteld voor VIGC-leden. De Verder lezen

NIEUW! Infotrends rapporten – 2e video online!

VIGC heeft voor 2019 een samenwerking afgesloten met het gerenommeerde onderzoeksbureau Keypoint Intelligence/Infotrends (VS). Zij zijn een wereldspeler met uitgebreide analytische kennis over de grafische industrie. VIGC gaat voor 4 verschillende domeinen informatie met haar leden kunnen delen. Naast trends en tendensen zal er ook heel wat cijfermateriaal gratis beschikbaar worden gesteld voor VIGC-leden. De Verder lezen

Beyond CMYK

Xerox, CP Bourg and Albyco invite you to our event Beyond CMYK, 25th April from 10:00 to 18:00. Come and see at firsthand how we can help you improve your margins with print embellishment, personalization and automation. You can register via this site: http://www.xerox-event.com/colorreignited/beyondcmyk Verder lezen

Nieuw: Summerschool over typografie

Van 2 tot 6 september organiseren het Plantin Instituut voor Typografie en de Universiteit Antwerpen een internationale summerschool over typografie. Vandaag kunnen we kiezen uit een ellenlange lijst lettertypes en zonder veel moeite kunnen we daarmee professioneel ogende documenten afleveren. Dat is het gevolg van de softwareprogramma’s die als maar meer van het werk uit Verder lezen

Klaar voor het volgende VIP Event?

Elk jaar krijg je de kans om meer te weten te komen over de producten van axaio software, callas software en andere oplossingen die door Four Pees gedistribueerd worden op het VIP Even Voor degenen die ons al kennen: wij koppelen graag het nuttige aan het aangename! We zijn al aan het popelen van ongeduld Verder lezen

COVERIS WINS GOLD USING ESKO PRINT CONTROL WIZARD

Coveris, a leading European packaging company manufacturing high performance, sustainable flexible packaging, cartonboard and labels, has won a Gold Award at the European Flexographic Industry Association (EFIA) 2019 awards for a narrow web label printed using Esko Print Control Wizard software. Developed by Esko to respond to a call from the flexographic printing industry to Verder lezen

Geld voor groei en mensen – CHILI publish werft fondsen en mensen

Het gaat hard voor CHILI publisher, de software voor de slimme creatie van artwork en marketingmateriaal. Vooral sinds bekende namen zoals Coca-Cola, Philips, Kaufland en Colruyt Group de software gebruiken. Het product en het bedrijf staan in volle bloei, dat vraagt om versterking. Het bedrijf heeft daarom in een extra investeringsronde nieuw kapitaal opgehaald bij Verder lezen

Creating a Retail Catalog? Utter Chaos!

Retail can be an immensly complex and competitive industry. Big brands such as Amazon and Alibaba are constantly mentioning new innovations they are planning on rolling out. Tough competition, however, is not the only thing plaguing the retail industry. Let’s take the production of a retail catalog. A few times a year, you’re planning several Verder lezen

EYnovation™ Business Models in Media and Publishing – Who will pay the bill…

This In the Spotlight will set the context for a wider industry discussion. It will look at how consumer expectations continue to change, how they are using technology, what they value and are willing to pay for. We will also look at what frustrates consumers. As well as consumers we will explore the expectations of advertisers, discussing Verder lezen