Uitnodiging Canon Insight Webinar 20 april 2021

Canon Insight Webinar | de nieuwe rol van print in de communicatiemix

Creëer waarde voor uw klanten
  • Dinsdag 20 april 2021
  • Nederlandstalig: 09:00-09:45 uur
  • Franstalig: 11:00-11:45 uur

Graag nodigen we uit voor het Insight webinar met Ulbe Jelluma op dinsdagochtend 20 april. U hoort hoe ervaren marketeers de rol van print zien, welk imago print heeft en wat opdrachtgevers van grafische dienstverleners verwachten. Onze spreker, Ulbe Jelluma, Marketingexpert, directeur van Print Power en winnaar van de Effie reclameprijs zal u meer inzicht en inspiratie geven om de kracht van print sterker uit te dragen naar uw klanten.

De rol van print in de communicatiemix verandert. Met de verschuiving naar digitaal en het imagoprobleem waarmee print te kampen heeft is dit hét moment voor de grafische industrie om de kracht van print te promoten en als een adviseur de marketing- en communicatieprofessionals te inspireren hoe print effectief en creatief in te zetten. Hoe belangrijk persoonlijke en tastbare communicatie is geworden door de digitale overkill aan informatie, dat hoort u tijdens dit webinar.

Valery Bartels, Marketeer bij Canon, presenteert u de highlights van het onderzoek. Vervolgens neemt Ulbe Jelluma u mee in zijn verhaal over hoe u de kansen voor print in uw marketingmix optimaal kunt benutten.

Wilt u een persoonlijke uitnodiging ontvangen voor het Insight webinar, stuur dan een mail naar: valery.bartels@canon.nl. Zij nodigt u persoonlijk uit.

Insight Rapport | Waarde creëren voor uw klanten

Om beter te begrijpen wat er verandert in de wereld van uw klanten en hoe dit voor u nieuwe kansen kan creëren, heeft Canon EMEA onderzoek gedaan naar de houding, behoeften en verwachtingen van uw opdrachtgevers.

Een onafhankelijke onderzoekspartner heeft gesproken met maar liefst 235 ervaren marketingbesluitvormers, waarvan 95% zijn printopdrachten uitbesteedt aan grafische ondernemingen. Er werd gevraagd naar hun pijnpunten, hoe ze print samen met digitale kanalen inzetten en wat ze verwachten van hun grafische printleveranciers.

De gesprekken vonden plaats in de eerste helft van 2020 en gaven ons niet enkel een beter beeld van de lange-termijn-trends, maar ook een uiterst actuele blik op hoe COVID-19 de marketingwereld beïnvloedt. Gebruik deze waardevolle inzichten om nieuwe kansen te ontdekken om uw onderneming te laten groeien.

Lees hier het volledige rapport