Print was God tijdens de verkiezingen – alomtegenwoordig. Of zo leek het wel. Dat de politieke partijen hard inzetten op print in hun marketingcampagnes kunnen we alleen maar toejuichen.

Vooral als ze daarbij dan nog eens een beroep doen op gepersonaliseerde print die door Belgische technologie aangestuurd wordt.

Wist u dat het merendeel van alle gedrukte verkiezingsmateriaal ontwikkeld wordt in KADANZA? Dit is een design automation platform ontwikkeld door KAN design, aangedreven door CHILI publisher software. Zowat alle Belgische politieke partijen werken ermee om hun marketingmateriaal snel, correct en efficiënt te ontwikkelen.

Sarah Poppe, communicatie Open Vld, is alvast fan: “Het is zo gebruiksvriendelijk. Je hoeft geen grafische achtergrond te hebben om mooie ontwerpen snel aan te passen of zelfs te maken. Dankzij de templates kunnen we snel, efficiënt en consistent communiceren met onze community.”

En daar stopt het niet – CHILI publisher trok intussen ook de aandacht van andere politieke partijen in het buitenland. Wordt vervolgd!

Meer weten?

Lees het persbericht

Of vraag de CHILI-experten hoe personalisatie werkt