Onderzoek in Print & Media (deel 2)

Wil je als sector relevant blijven, dan zal je moeten investeren in onderzoek en ontwikkeling. Dit moet leiden tot nieuwe ideeën en concepten met verschillende doelstellingen: winst in efficiëntie, verbeterde technische prestaties, nieuwe groenere technologie, verkennen van een nieuwe markt, enz. In dit kader is het interessant te bekijken welke onderzoeken universiteiten en hogescholen met

Aanmelden

Dit artikel is toegankelijk voor geregistreerde lezers.

Nieuw? Klik hier om te registreren.
Wachtwoord vergeten? Klik hier om te resetten.

Fons Put
Fons begon zijn carrière als service engineer bij de KODAK Graphic Division in Brussel.
Na 2 jaar trad hij in de wereld van de kranten in de CONCENTRA groep: eerst als de
coördinator voor de afdeling "Imaging" en later als de grafische/technische specialist.

Sinds april 2006 is Fons senior consultant bij VIGC. In deze functie voerde hij talrijke
projecten op kleurmeting & normalisatie, publiceerde meerdere papers en doceert print professionals in de wereld van kleur.