Milieukeurmerken goed begrijpen – deel 1

De ontwikkeling van duurzame verpakkingen en drukwerk vraagt om inzicht in de hele cyclus en om kennis van de consument. Niet alleen het materiaal bepaalt de duurzaamheid, maar ook de oorspronkelijke grondstof, de voordelen voor het verpakte product en bijvoorbeeld de end-of-life-opties zoals recycling of compostering. De verpakking moet bovendien zo ontworpen zijn dat consumenten

Aanmelden

Dit artikel is toegankelijk voor geregistreerde lezers.

Nieuw? Klik hier om te registreren.
Wachtwoord vergeten? Klik hier om te resetten.

Veerle Vanpanteghem
Vanaf 1 december 2020 neemt Veerle Vanpanteghem de rol van Business Development Manager op. Veerle kan terugvallen op een brede technische achtergrond (kleurbeheer, duurzaamheid en voedingscontact) welke ze weet te combineren met sterke commerciële vaardigheden. De manier waarop zij haar uitgebreid netwerk altijd vanuit een klantgerichte gedachte weet te benaderen, sluit perfect aan bij de manier waarop wij VIGC leden en potentiële leden van onze meerwaarde proberen te overtuigen.