Kyocera’s productieprinter op drupa 2021

Kyocera was aanwezig op de online editie van drupa om zijn vlaggenschip voor inkjetproductieprinters, de TASKalfa Pro 15000c, te presenteren aan honderden experts uit de printwereld tussen 20 en 23 april 2021.

Het evenement betekende een mijlpaal voor de organisatie in de productieprintsector, een domein dat een fundamenteel onderdeel vormt van de strategische planning van Kyocera voor de toekomst terwijl ze hun aanwezigheid in de productieprintsector ontwikkelen.

Op 20 april en 22 april stelde Kyocera de TASKalfa Pro 15000c tentoon met de webinars “Cut Sheet Inkjet: Experience Sustainable ROI” en “Kyocera’s Inkjet Technology: Boosting productivity in direct mail”. Daar onthulde Marcel Ebbenhorst, Production Print Manager, het gebruiksgemak, de productiviteit en de kwaliteit die kunnen worden bereikt en legde uit hoe dit bedrijven in alle soorten en maten kan ten goede komen.

In het bijzonder beschreef Ebbenhorst het sterke potentieel van direct mail voor positieve één-op-één klantcommunicatie, en hoe kwaliteitsdrukwerk en aantrekkelijke materialen merken kunnen helpen om zich te onderscheiden. Nu de kwaliteit van inkjetprinten in grotere hoeveelheden beschikbaar is via de TASKalfa Pro 15000c, kunnen organisaties echt profiteren van Kyocera’s nieuwste innovatie.

Deon Wepener, expert op het gebied van productie-printoplossingen, stond ook op het podium en hij legde precies uit hoe de TASKalfa Pro 15000c is ontworpen om maximale productiviteit te bieden: “Stapelladen met hoge capaciteit betekenen ononderbroken workflows, terwijl weinig bewegende componenten een grotere uptime garanderen.” De betrouwbaarheid en productiviteit maken van deze productieprinter een uitstekende partner voor bedrijfscommunicatie.

Deelnemers uit een breed scala van sectoren, van onderwijs en gezondheidszorg tot juridische sector en financiën, konden ook gepersonaliseerde één-op-één-sessies plannen tijdens het vierdaagse evenement, tijdens dewelke het Kyocera-team virtueel face-to-face tijd aan de klanten kon besteden.

Dankzij de live demonstraties kon Kyocera het unieke vermogen van de TASKalfa Pro 15000c laten zien om hoge afdruksnelheden, professionele kwaliteit, veelzijdigheid van media en kosteneffectiviteit te combineren, waardoor het één van de topattracties van het evenement werd.

“virtual.drupa was voor ons een nieuw platform om de veelzijdigheid en kwaliteit die onze bekroonde inkjetproductieprinter te bieden heeft, te laten zien aan alle bedrijven in verschillende industrieën. Het was een genoegen om aan zo’n boeiend publiek te presenteren, en de hoeveelheid vragen en feedback die we kregen was een duidelijke indicatie van het enthousiasme op de markt rond dit toestel”, aldus de heer Ebbenhorst.

Kijkers zaten virtueel op de eerste rij toen Marcel Ebbenhorst en Deon Wepener zich verdiepten in de redenen waarom print nog steeds zo’n waardevolle rol te spelen heeft in de communicatie, voordat ze uitlegden hoe de superieure kwaliteit van de TASKalfa Pro 15000c een cruciale rol zal spelen bij het verhogen van de conversieratio’s van klanten.

U kan Kyocera’s virtual.drupa 2021 webinars terugvinden op ons YouTube kanaal.

https://www.youtube.com/channel/UCzKZ6nuhfP54SV5dKSdDwsA

Voor meer informatie over de TASKalfa Pro 15000c, kan u terecht op onze website en bij onze Channel Account Manager Raphael.Vanderlinden@dbe.kyocera.com. De productvideo kan u bekijken via: https://www.youtube.com/watch?v=Yi1hgHMIuTw