Je hebt vakbeurzen. En virtuele events.

Als Google een weekje had gewacht, dan was de timing perfect geweest. De ‘Google Doodle’ ter ere van Gutenberg, die nu op 14 april de zoekmachine sierde, zou namelijk goed symbool hebben gestaan voor de Virtual Drupa. Vorige week werd ‘s werelds grootste vakbeurs voor de grafische industrie het online tijdperk ingeslingerd. In oktober wist

Aanmelden

Dit artikel is toegankelijk voor geregistreerde lezers.

Nieuw? Klik hier om te registreren.
Wachtwoord vergeten? Klik hier om te resetten.

Ed Boogaard
Als onafhankelijk vakspecialist volg ik de ontwikkelingen in de grafische en media-industrie op de voet – nieuwsgierig naar de achtergronden, benieuwd naar de betekenis en altijd op zoek naar een ander perspectief. Sinds 2000 publiceer ik over de ontwikkelingen in de grafische industrie; eerst als (hoofd)redacteur van vakblad Graficus en sinds 2007 als zelfstandig tekstschrijver. Mede-oprichter van De Grafische Vakpers, platform voor onafhankelijke journalistiek voor de betrokken graficus.