Hoe kan een samenwerking nieuwe mogelijkheden creëren?

Als bedrijf verspreiden we onze boodschap zo ver en zo wijd mogelijk, doch we weten dat de meest waardevolle boodschap komt via onze pleitbezorgers … onze vrienden en supporters in de industrie.

Hier is een mooi voorbeeld van Ben Glazier, directeur van Glazier Design, een dynamisch en creatief agentschap gebaseerd in het centrum van Londen. Hij heeft het over de nood voor printbedrijven om ontwerpers te engageren, op te leiden en te inspireren in de nieuwe mogelijkheden die print nu biedt, in het bijzonder met de Xerox Iridesse Pers. Want zoals Ben Glazier zegt “creatieven verkopen aan de eindklant, drukkers maken een prijsopgave voor het werk”.

Tijdens deze podcast van 24 minuten met Deborah Corn van Printerverse spreekt Ben over een recente campagne die de 50ste verjaardag van de Maanlanding viert zowel als hun werk met de Stephen Hawking Foundation, opnieuw gebruik makend van de Xerox Iridesse Pers.

Click om Ben Glazier te horen – To The Moon and Beyond

Diezelfde pers werd ook gebruikt voor het drukken van de nieuwste editie van Print Solutions, een fysiek magazine dat naar 12.000 drukkers, creatieven en merkeigenaars verstuurd wordt in het VK.

https://www.earthisland.co.uk/earth-island-magazines.

De cover werd in 3 versies opgemaakt; een ijsbeer, een hert en een roodborstje en alle 3 op verschillende papiersoorten geprint. De laatste op Mondi’s Color Copy 200 gm, het hert op Garda Digital Glass 200 gm en het ijsbeerontwerp op 3 verschillende Fedrigoni substraten: Constellation Jade Laser 215 gm, Jade Riccio 215g/m² en Jade Silk 215g/m².

Op zoek naar meer inspiratie?

Bezoek dan ook eens www.xerox.com/creative of www.xerox.fr/creative