Geomarketing: gepersonaliseerde kaarten integreren in de omnichannel-campagnes van uw klanten

We nodigen u graag uit voor een gezamenlijk webinar door XMPie en onze trouwe partner locr, met focus op het gebruik van Geomarketing als onderdeel van Omnichannel-campagnes die voor uw klanten zijn gemaakt. Het toevoegen van gepersonaliseerde kaarten in gedrukte en digitale media is een effectieve manier om spontane bezoeken aan winkels te bevorderen. Dit geldt no meer in het huidige economische klimaat waarin lokale bedrijven zich na een gedwongen sluiting weer openstellen voor het publiek. Met XMPie Mapping Service en locr – kunt u uw klanten helpen “back to business” -campagnes uit te voeren en een hoger rendement op hun marketinginspanningen te zien.

Als onderdeel van de sessie zullen we een live demo leveren van het maken van een on-demand aangepaste kaart, die het proces illustreert dat ofwel door de serviceprovider of rechtstreeks door de klant wordt uitgevoerd, met behulp van XMPie PersonalEffect StoreFlow.

We zullen ook de locr BACKpack delen – een alles-in-één Geomarketing-toolkit met voorbeeldontwerpen, illustratiesjablonen en een online zelfbedieningstool waarmee u snel gepersonaliseerde kaarten kunt maken voor direct mail-campagnes.

Het webinar wordt georganiseerd door Ayelet Szabo-Melamed, VP Marketing – XMPie, Tony Hodgson, Head of Marketing – locr en Marion Williams-Bennett van locr.

Kunt u het live-evenement niet maken? Schrijf je toch in en we sturen je een opname!

Evenementdetails

  • Datum: dinsdag 30 juni 2020
  • Tijd: 17:00 uur tot 18:00 uur