Four Pees start Customer Success Program
Four Pees lanceert zijn Customer Success Program voor bedrijven die hun preprintproces doorlopend willen verbeteren. Het CSP levert continue professionele ondersteuning en consultancy aan klanten die het onderste uit de kan willen op het vlak van de efficiëntie en productiviteit van hun printproductie. Het Customer Success Program overbrugt de kloof tussen de standaardondersteuning en het onderhoud die verkopers bieden en de meer geavanceerde begeleiding die veel klanten zoeken om de software die ze hebben gekocht optimaal te kunnen gebruiken. Het flexibele programma kan worden aangepast aan de specifieke behoeften van elke klant.
Roep de hulp in van experts
Bekwaam personeel vinden voor printproductie is vandaag de dag niet altijd even gemakkelijk. Specialisten vinden die de volledige productie onder de loep kunnen nemen en de klanten praktische tips voor meer efficiëntie kunnen aanreiken, is nog veel moeilijker. Met het Customer Success Program van Four kunnen de klanten elk probleem voorleggen aan een team van PDF-, kleuren- en automatiseringsexperts, zodat hun eigen personeel op de productie kan focussen. Het programma beperkt zich niet tot producten die Four Pees distribueert of tot bedrijven die hun product oorspronkelijk via Four Pees hebben aangekocht. Het bestrijkt alle producten of technologieën waar het Four Pees-team ervaring mee heeft, voor elke klant die op zoek is naar ondersteuning en advies.
Ruimer dan support of SMA’s
Het Four Pees Customer Success Program komt niet in de plaats van de ondersteunings- en onderhoudsovereenkomsten die drukkers voor hun softwareproducten hebben afgesloten. Een Support & Maintenance Agreement (SMA) van een leverancier is bedoeld om updates en upgrades te leveren en onverwacht gedrag van het product met de software aan te pakken. Het Customer Success Program geeft daarentegen ondersteuning voor training en implementatie. Het is niet leverancierspecifiek en biedt de eindgebruiker meer dan alleen het gebruik van een product met extra scripting- en integratiediensten.
Christian Blaise, Director of Professional Services & Support bij Four Pees: “We zien vaak dat klanten wel beschikken over de juiste tools, maar ze niet of niet optimaal gebruiken. Het doel van ons Customer Success Program is hen te helpen om hun printprocessen te doen slagen. Dat gaat veel verder dan het oplossen van softwareproblemen en houdt niet op bij een eenmalige interventie.”
Van Standard tot Enterprise
Het Four Pees Customer Success Program bestaat in verschillende versies: Standard, Pro, Premium en Enterprise. Afhankelijk van de gekozen formule kunnen de klanten een aantal uren per maand een beroep doen op consultants van Four Pees voor zaken die buiten de scope van het standaard SMA vallen. Dat kunnen essentiële taken zijn, zoals opleidingen over producten of over de best practices in de grafische sector, workflows creëren, scripts schrijven, en alles wat nodig is om een maximale efficiëntie te garanderen. De versies verschillen ook in reactietijd en follow-up.
Tom Peire, CEO van Four Pees: “”Met dit programma proberen we de lat voor preprintautomatisering hoger te leggen. Het mooie is dat het ook via ons netwerk van resellers beschikbaar is. Zo kunnen klanten een beroep doen op de expertise binnen onze teams en toch een gewaardeerde klant blijven van hun reseller.”
Wil je meer weten over het Four Pees Customer Succes Program? Klik hier.