CHILI publisher geherpositioneerd als Universal Graphics Engine

De stijgende trend van marketing automation en digitale optimalisatie noopt bedrijven ertoe om slimme manieren te zoeken om om te gaan met de kern van alle marketing activiteiten: de grafische assets. Daarom herpositioneerde CHILI publish

CHILI publisher als de Universal Graphics Engine op #SPICYtalks18. De UGE helpt bedrijven om zowel de input als de output van grafische assets op een merkconsistente manier over alle kanalen heen te stroomlijnen, ongeacht de marktfocus of de technische gebruikerservaring.

Niveauverhogende graphics

Online editing heeft het digitale marketingmodel gewijzigd door op maat gemaakte -isatie-outputmogelijkheden zoals personalisatie, customisatie en regionalisatie aan te bieden, waarbij branding richtlijnen volkomen gerespecteerd worden. Zo konden talloze merken, groot en klein, belangrijke campagnes lanceren op maat van de markten en de doelgroepen.

Alle -isatie-inspanningen centraliseren is een onmogelijke opdracht. Maar bedrijven kunnen alle inspanningen wel stroomlijnen door de marketingbehoeften in sjablonen te gieten en een geautomatiseerde zelfbediening aan te bieden om grafische assets en big data voor verschillende markten te hergebruiken. Door zich op de B2C-markt te richten en zich van een gebruikersvriendelijke UI voor een end-to-end UX te verzekeren, zullen merken voortaan klaar zijn voor een nieuw niveau van grafische output via alle mogelijke kanalen.

Kevin Goeminne, CEO van CHILI publish, verduidelijkt: “Of je nu actief bent in de datagestuurde documentopmaak, in het customiseren van verpakkingen op basis van sjablonen of in de lokalisatie van digitaal artwork, je zal altijd een betrouwbare engine nodig hebben om je workflows gesmeerd te laten draaien. CHILI publisher kadert perfect in een ruim ecosysteem van partneroplossingen en kan in vrijwel elk systeem voor marketingautomatisering worden geïntegreerd. Met CHILI publisher als UGE kan elk merk de marktverschuiving aanpakken en een toekomstgerichte communicatie via meerdere kanalen creëren op een compleet geautomatiseerde en merkconsistente manier waarbij iedereen wint.”

#SPICYtalks18 community kennisplatform

De voltallige CHILI-gemeenschap was aanwezig op #SPICYtalks18 (de vierde editie met de marktverschuiving als thema) en bestond uit het ecosysteem van partners, influencers en marktanalisten, (mogelijke) SPICY star klanten en natuurlijke het voltallige CHILI publish team. De kennisuitwisseling en de kruisbestuiving ervan onderling valideerde CHILI publisher als de UGE, een alomvattende en compleet aanpasbare technologie voor grafische assets.

 Pat McGrew, analist bij Keypoint Intelligence/Infotrends, vat het als volgt samen: “De woordenwolk die het CHILI publish-team uitwerkte om de mogelijkheden en toepassingen van de UGE te definiëren, demonstreert de veelzijdigheid van het platform. Deze UGE maakt een bijna eindeloos aantal combinaties van toepassingen mogelijk, zodat zowel beginnende als ervaren ontwerpers en marketeers gestroomlijnde campagnes kunnen uitwerken waarbij de integriteit van het merk behouden blijft. Het UGE-platform biedt een zodanig enorm potentieel op verschillende markten dat al wie de mogelijkheden van online tools onderzoekt, hier zeker rekening mee moet houden.”

Amer Mallah, CTO van DemandBridge, een SPICY star, verwoordt de toegevoegde waarde van het evenement: “We waren al blij met de nieuwigheden die vóór het evenement werden geïntroduceerd, maar nu we zien hoe CHILI publisher als UGE de activiteiten verder kan stimuleren, zijn we nog veel gelukkiger. Dit evenement was voor ons echt een interessant platform dat de uitwisseling van kennis stimuleert. Een gesprek van 15 minuten met een collega-ondernemer volstond om ons het nieuwe perspectief te bieden dat we voor een specifieke gebruiker zochten. Dat soort community value is moeilijk om te zetten in ROI.”