Bekijk de MultiPress 5.4 Polaris webinars

De nieuwe versie van MultiPress, 5.4 ‘Polaris’, werd gelanceerd in september van dit jaar en werd vernoemd naar de poolster, aangezien de MultiPress-software een oriëntatiepunt is voor vele printproductiebedrijven. Deze nieuwe softwareversie bevat een groot aantal verbeteringen en vernieuwingen die het leven van elke MultiPress-gebruiker nog meer vereenvoudigen. 

Om de lancering van MultiPress 5.4 Polaris kracht bij te zetten, staken we een reeks van webinars in elkaar, waarin telkens één vernieuwing of verbetering uitgelegd werd. Die webinars zijn nu ook beschikbaar om on-demand te (her)kijken!

Wat kan je ervan verwachten?

  1. Calculatie Wizard: Elke calculatie wordt veel eenvoudiger en sneller met de MultiPress Calculatie Wizard. Op basis van enkele zorgvuldig opgestelde presets kan de ordercalculator de grondstoffen, drukprocessen en afwerkingsvormen selecteren die voor dat type drukwerk relevant zijn. Op de achtergrond wordt de volledige calculatie en offerte gemaakt
  2. CO2-calculatie: Bereken vanaf nu de CO2-uitstoot voor elke printofferte of -opdracht
  3. Rapporten en Dashboards: Met de rapporten en dashboards van MultiPress wordt analyseren kinderspel. Het dashboard geeft in realtime en overzichtelijk de data die je daadwerkelijk nodig hebt. Rapporten worden op afroep of op vastgelegde tijdstippen gegenereerd en stellen het management in staat om nog beter de onderneming te besturen en de economische, sociale en logistieke parameters te consulteren.
  4. Transportcalculatie: MultiPress zorgt ervoor dat alle aspecten van transport – berekenen, plannen en opvolging – perfect op elkaar afgestemd worden.
  5. Kapvormen: Steeds meer printproductiebedrijven verruimen hun aanbod en willen naast handelsdrukwerk of sign-opdrachten ook verpakkingen of etiketten aanbieden. In MultiPress kan je kapvormen beheren en daarmee aan de slag gaan om printopdrachten te berekenen en om de productievoorbereiding vlekkeloos te laten verlopen.
  6. Integratie met prepress en productie: MultiPress maakt de automatisering van de volledige workflow verbluffend eenvoudig. Zo wordt de kans op fouten geminimaliseerd en dankzij een tijdwinst tot wel 50 procent, gaan er veel meer jobs door het bedrijf.
  7. Elektronisch factureren en betalen: MultiPress laat je klanten toe om jouw digitale factureren direct in hun financiële systeem te verwerken, zonder problemen met het bestandsformaat.
  8. MultiPress B2B Portaal: Met het MultiPress B2B online klantenportaal kunnen jouw B2B-klanten offertes, orders en individuele artikelgegevens en bestellingen veilig beheren en controleren. Naast de enorme tijd- en kostenbesparingen bij de orderverwerking, maakt het klantenportaal een veilige, snelle en transparante workflow mogelijk voor klanten en leveranciers. 

In deze korte webinars van telkens ongeveer 30 minuten demonstreert MultiPress Product Director Christoph Krohn helder hoe de functies in MultiPress precies werken en wat de voordelen zijn. Deze webinars zijn een niet te missen aanvulling op de MultiPress-kennis van de vele gebruikers. Bekijk ze hier!