5 tips om geld te sparen met je ERP-setup

In de printbusiness hebben printproductiebedrijven van elke omvang alle hulp nodig om voor te blijven op de concurrentie. Een manier om dit te doen is door business software zoals MultiPress te gebruiken om inzicht te krijgen in je bedrijfsvoering. Dit helpt je om betere beslissingen te nemen en uiteindelijk meer geld te verdienen of over te houden! Ontdek niet minder dan vijf manieren waarop je je ERP/MIS-systeem kunt gebruiken om precies dat te doen. Hier is alvast de eerste tip: 

1. Automatiseer en vereenvoudig workflow

Door de automatisering en stroomlijning van administratieve basistaken zoals het volgen van bestellingen en offertes, klantcontacten en prijscalculaties, bespaart je printmediabedrijf meer dan 20-25% op administratieve kosten. Het automatiseren van deze taken met behulp van MultiPress ERP/MIS vermindert fouten, bespaart tijd en verhoogt de efficiëntie. Dit geeft medewerkers de ruimte om zich te richten op belangrijke taken zoals het onderhouden van klantrelaties en het verbeteren van producten en diensten. 

Benieuwd naar de volgende tips? Ontdek ze hier