Nieuwe data – kennis #inuwkot – sessies

Ondanks dat de coronacrisis ongemeen hard toeslaat op onze individuele levens en zeker ook op de bedrijfsvoering van grafische bedrijven, willen wij ons bij VIGC engageren om jullie in deze uitdagende tijd blijvend te informeren.

Op 24 april zijn we daarom gestart met gratis en gerichte kennissessies. Iedere vrijdagmiddag van 13u t.e.m. 14u behandelen wij één relevant thema. Ons doel is om op een korte tijd, juist voor we het weekend ingaan, heel gericht informatie over één welomlijnd thema te brengen.

Wij zijn dan ook heel blij dat dit initiatief in de smaak valt! Niet alleen de positieve feedback op de reeds gehouden sessies maar zeker ook het aantal deelnemers overtreft hierbij ruimschoots onze verwachtingen.

Voor de eerste sessie over lichtechtheid hadden we 40 deelnemers. Op algemeen verzoek werd er zelfs een tweede sessie gehouden voor 30 deelnemers. Een opname van de sessie is hier te bekijken.

Ook onze tweede niet technische sessie door Dharminder Bihari van Bizzmodell rond het thema ‘Hoe houd ik mijn bedrijf overeind in de coronacrisis?’ werd door een 20-tal deelnemers goed gevolgd.

De derde sessie was een inspiratiesessie rond ‘De rol van drukwerk in een moderne marketingmix.’ en had een mooie opkomst met maar liefst 55 deelnemers. Dat we veel vragen kregen om de linken van de getoonde video’s te delen, bewijst dat het doel van deze sessie – prikkelen en inspireren – ook hier bereikt werd. Ook deze sessie kan hier opnieuw bekeken worden.

De komende weken staan er nog verschillende sessie gepland. Thema’s die aan bod gaan komen zijn o.a.

  • PDF update op 8 mei
  • Het drogen van inkt op 15 mei
  • Workflow optimalisatie, speedtest in de drukkerij op 22 mei

Inschrijven voor deze gratis #inuwkot sessie kan vanaf nu via deze link.

Sluit de week goed af en maak kennis met onze experts. Aarzel zeker ook niet om jouw collega’s mee uit te nodigen.

Jos Steutelings
Jos heeft als prepressverantwoordelijke en business proces manager 18 jaar ervaring opgebouwd in de mediasector bij Concentra en Mediahuis. Hij startte in 2014 bij VIGC als senior innovation consultant. In deze functie startte hij het web-to-print project mee op. Sinds april 2019 heeft Jos de leiding van VIGC overgenomen.
Expertisedomeinen waarvoor Jos bij het VIGC kan worden aangesproken zijn: online print, workflow optimalisatie, proces audits, changemanagement, projectmanagement en innovatietrajecten.