Milieukeurmerken goed begrijpen – deel 2

Verschillende milieumarkeringen zijn een hulp voor de fabrikant, de marketeer of de consument. Ze zullen een betere keuze van verpakking of papier mogelijk maken. Hoe beter gekozen bij ontwerp, hoe beter gesorteerd en gerecycleerd. In de nieuwsbrief van februari ging het over specifieke logo’s, die verwijzen naar het afgewerkte product en de productieomstandigheden (EU-Ecolabel, Nordic

Aanmelden

Dit artikel is toegankelijk voor geregistreerde lezers.

Nieuw? Klik hier om te registreren.
Wachtwoord vergeten? Klik hier om te resetten.

Veerle Vanpanteghem
Vanaf 1 december 2020 neemt Veerle Vanpanteghem de rol van Business Development Manager op. Veerle kan terugvallen op een brede technische achtergrond (kleurbeheer, duurzaamheid en voedingscontact) welke ze weet te combineren met sterke commerciële vaardigheden. De manier waarop zij haar uitgebreid netwerk altijd vanuit een klantgerichte gedachte weet te benaderen, sluit perfect aan bij de manier waarop wij VIGC leden en potentiële leden van onze meerwaarde proberen te overtuigen.