VIGC, en je bent mee

EYE Opener

VIGC Eye Opener is onze nieuwsbrief:
Nieuwe technologische ontwikkelingen, informatie over conferenties en beurzen
Conclusies uit eigen onderzoek, best practices

Ontvang je nog geen nieuwsbrief?

 

Abonneer je nu!

VIGC blog

Toegang tot alle artikels!

Nog geen lid van VIGC?

De aantrekkingskracht van tastbare producten

Achter het succes van verpakkingen gaat een hele wetenschap schuil. Olga Munroe van Leeds Beckett University gaf een inkijkje in de aankoopbeslissingen van consumenten. Het belang van sensory marketing voor verpakkingsontwerpers kan nauwelijks worden onderschat.

3D als marketing tool

Bezoekers van Het Congres kregen de mogelijkheid om een full body scan te laten maken, met kans op een 3D-geprinte afbeelding van zichzelf. Michel Brul vertelde tijdens de speeddate met Francesca Vanthielen over de commerciële mogelijkheden van 3D-scans.

Nano moet digitaal drukken mainstream maken

In aanloop naar de Duitse grafische vakbeurs Drupa in 2020 wordt er alweer druk gespeculeerd over de noviteiten bij printerbouwer Landa. De producent dicht zijn machine spectaculaire kwaliteiten toe, al is deze nog steeds niet grootschalig in gebruik. Koen Vlieghe vertelde tijdens Het Congres wat Landa doet met nanotechnologie.

Sterke inhoud en warme gezelligheid op vijfde editie van Het Congres van VIGC

Donderdag 10 oktober vond in het immer sfeervolle congrescentrum Lamot in Mechelen voor de vijfde keer Het Congres van VIGC plaats. Onder het thema ‘connecting the dots’ kreeg het publiek een inhoudelijk sterk programma voorgeschoteld waarin heel uiteenlopende thema’s gaande van nieuwe business modellen via IoT tot verhoogde klantentevredenheid via sensory packaging de revue passeerden.

Contacteer ons

Campus Blairon 5, 2300 TURNHOUT
+32 14 40 39 90
info@vigc.be