De impact van digitalisatie op de wereld van het grafisch design.
Adobe MAX is hét jaarlijkse event rond inspiratie en creativiteit van Adobe in de VS. De absolute hoogmis voor designers, fotografen, web designers, ontwikkelaars en al wie betrokken is in de grafische creatie en productiecyclus. Naar jaarlijkse gewoonte organiseert VIGC samen met haar strategische partner Lab9Pro een heus afterevent met samenvattingen van de meest in het oog springende sessies op Adobe Max.
Dimitri Stevens, Teamleader Lab9 Academy , Lab9 Pro
Adobe MAX impressies, new features and trends Een praktische throwback naar Disneyland Adobe, ofwel Adobe MAX. Dit mag je verwachten van de presentatie van Dimitri Stevens. Wat waren zijn impressies, trends en welke nieuwe features zijn de must-haves voor jouw grafische workflow. Dit doet hij aan de hand van praktische voorbeelden en hands-on demo’s.
Bart Van de Wiele, Adobe Principal Solutions Consultant, Adobe
Trends en strategie voor Adobe in 2024 Tijdens deze sessie krijg je een inkijk in de toekomst van Adobe. Wat zijn de verdere ontwikkelingen op vlak van AI en wat brengt de toekomst met Metaverse.
Michael Humblet, B2B contextual content expert
Nobody knows you – How to build (and scale) your business
Content is enorm veranderd, maar de manier hoe de meeste bedrijven deze produceren is hopeloos verouderd. Michael zal in zijn inspirerende keynote uitleggen hoe je gelaagde content machines kan opbouwen die ervoor zorgen dat je constante stroom content kan produceren. Consistentie en kwalitatieve kwantiteit zijn de game changer maar dat is moeilijk te vol te houden. Aan de hand van een aantal voorbeelden zal Michael Humblet de strategie maar ook de tactieken uitleggen hoe je dit kan verwezenlijken voor je eigen bedrijf of voor je klanten.
Fons Put, Senior Innovation Consultant, VIGC
De Pantone puzzel: spotkleuren matchen van opmaak tot druk
PMS-kleuren (Pantone) zijn populair bij designers. Sla er de eerste de beste huisstijl gids maar op na, de kans is groot dat de logokleuren als Pantone-nummers zijn gedefinieerd. De kink in de kabel is echter dat Adobe onlangs besloot de Pantone-kleurbibliotheek niet langer in zijn digitale opmaaksoftware op te nemen. Fons Put, senior innovation consultant bij het VIGC, toont hoe je de Pantone-puzzel opnieuw kan leggen.
Carlo Van Tichelen, Zaakvoerder & Strateeg, Phobos & Actor
De computer als kunstenaar dankzij AI!
‘We staan op de drempel van een nieuwe fascinerende toekomst waar kunst gegenereerd kan worden met een totaal nieuw penseel. Het is als het ware dezelfde evolutie als die bij de uitvinding van de fotografie, met een enorme impact op de kunstschilder die portretten schilderde.’
Willem Boogaerts, Marketing & Media Director, Pro League
Impact van marketing en communicatie bij de ProLeague
Een inspirerende kijk op hoe de marcom afdeling van de grootste sport in België zijn verschillende doelgroepen profs, amateurs en jeugd tracht te bereiken en te ‘raken’.
Den Berg
Bergkapelstraat 98
1840 Londerzeel
VOLG ONS OP
JOIN THE CONVERSATION
#aamax23
AAMAX is een organisatie van
VIGC Strategische Partners
#industriepartnerschap #sterkondernemen
17 Vlaamse innovatiepartners, waarvan VIGC, slaan de handen in elkaar, onder leiding van Agoria en Sirris. Met de steun van Agentschap Innoveren & Ondernemen bieden ze een geïntegreerde dienstverlening aan om groei en innovatie in de Vlaamse industrie te stimuleren.
Dankzij de individuele en collectieve diensten van het industriepartnerschap kan u als Vlaams bedrijf rekenen op een schat aan expertise en jarenlange ervaring om uw technologische innovatie op te drijven in de 3 volgende thema’s: Digitalisering, Duurzaamheid & Industrie 4.0.