Tijd voor strategische keuzes

Dat was weer eens goed nieuws, in Het Belang van Limburg: ‘Persen draaien op volle toeren: drukkerijen herleven na corona’. Terug naar normaal lijkt het, eindelijk. Toch verleggen fabrikanten zoals Heidelberg, Agfa en Stora Enso ondertussen hun koers wel degelijk in nieuwe richtingen. Dat zet grafische ondernemers natuurlijk ook aan het denken. Heidelberg dat trots

Aanmelden

Dit artikel is toegankelijk voor geregistreerde lezers.

Nieuw? Klik hier om te registreren.
Wachtwoord vergeten? Klik hier om te resetten.

Ed Boogaard
Als onafhankelijk vakspecialist volg ik de ontwikkelingen in de grafische en media-industrie op de voet – nieuwsgierig naar de achtergronden, benieuwd naar de betekenis en altijd op zoek naar een ander perspectief. Sinds 2000 publiceer ik over de ontwikkelingen in de grafische industrie; eerst als (hoofd)redacteur van vakblad Graficus en sinds 2007 als zelfstandig tekstschrijver. Mede-oprichter van De Grafische Vakpers, platform voor onafhankelijke journalistiek voor de betrokken graficus.